Donostiako Zinemaldian bere lehendabiziko luzemetraia aurkezten duen Jesús Mora madrildarrak Gonzalo Suárez eta Mario Pardo izan zituen aktore 1984ean Si lo sé no vengo laburmetraian. Geroxeago, El hermano bastardo de Dios eta El juego más peligroso bezalako ekoizpenetako lan taldeetan ibili zen. Jesús Morak leialtasuna jokuan jartzen duen akziozko filme esanahi anitzetakoa ekartzen du Zabaltegira.