Espainia eta Argentinaren arteko ekoizpen honetan Juanjo Puigcorbék eta Karra Elejaldek antzezten dituzte Zapallares hirira iristen diren bi aktore espainiarrak. Hauteskunde garaia da bertan baina beraiek, eskolako maisuak, herriko emakumerik ausartenak eta ikasleek nahi dutena antzerki egitea da. Politikarien kontra egin beharko dute borroka latza eskarmendu handiko zuzendaria den Alberto Lecchik Daniel Romañachekin batera idatziriko filme honetan.