Ipuin honetako neska amets egin duen gizona hurbilean duen hori dela jabetuko da filme hau amaitu orduko. Ikusleok, berriz, halabeharrak, adurrak, bizitzan duen pisuaz ohartuko gara. Filme honetako sortzailea Txinan agertu den zinegileen "Seigarren Belaunaldi"ko partaidea da. Ez ahaztu "bosgarrenean " Zhan Yimou bezalako maisuak zeudenik. Xin Lik esanda, lan honek baditu "arima poetikoa, zinema lengoaia berria eta gauzak adierazteko modu desberdina".