Agian mutilak ikusi duen emakumea ez da bere bizitza aldrebestu zuen hura. Agaian bai. Nork daki? Auskalo. Kontua da ikusi duena ote den ala ez auziaren inguruan arkitektua izan behar zuen Gilles Mimouni zuzendariak istorio erromantikoa eta suspentsekoa eraikitzen duela. L´Appartement Gillesen lehendabiziko luzemetraia da. Egin aurretik, publizitate munduan sartua zen.