Itzuli da herrira, noski itzuli dela, tarantularen madarikazioa. Filme honek ironiaz eta kutsu mediterraneo batez kontatzen du Salentoko padrone-ak onartzen ez duen amodio istorioa. Profesionalak ez diren aktoreek antzeztua, Pizzicata honetako unerik ikusgarrienetarikoa dantzaldiarena da. Hor, tradizioak harrapatutako pertsonaia guztiak biltzen dira: sustrai italiarrak dituen soldadu amerikarra, maiteminez dagoen neska eta jelosiak jota dagoen On Pascuale.