Filme honetako festaren eszenak laburtzen du egilearen afana. Dantzan, tragoxka, hizketan munduko lau kantoletatik etorritakoak: kroatak, txinoak, ijitoak, ingelesa gutxi entzuten da bertan. Gaztelania, bai ordea. Eta ez da hori hor aditzen den hizkuntza bakarra. Filmeak odolnahasia du zainetan, aitaren ahalmen itsua ez du onartzen eta momentu askotan amorruz gainezka da.