Terence Davies memoriak, abestiak, soinuak, lekuak eta egoerak biltegiratzeko duen gaitasunaz baliatzen da, langile klaseko familia baten bizitza berreraikiko duen diptikoa egiteko. Diptikoa banatzen duen egoera aitaren heriotza da, eta beraz, heriotzaren aurreko egoera eta ondorengoa kontatuko dizkigu. Aitaren haserrealdiak amaren eta hiru anai-arreben oroitzapenean grabatuko dira eta betiko markatuko dituzte haien bizitzak.