Bud, hamabi urteko haur bakarti eta itxia da; bere haurtzaroaren ikusle bilakatu da, ama eta anai-arrebekin bizi den etxeko goxotasunaren eta milaka amets eragiten dizkioten auzoko eta zinema aretoetako zaraten artean bizi duen haurtzaroa. Irakasleen eta ikaskideen hoztasunak eta homosexuala dela jakiteak, haren bakardadea areagotuko dute.