New York, 1905. Lily Bart gizartearen goiko mailako emakume ezagunenetakoa da. Erakargarria da, luxua, jokoa eta dibertsioa maite ditu, baina aukera bat egin beharko du: benetako maitasuna ala senar aberatsa bilatu, bere errenta eskasa osatu, zorrak ordaindu eta bizi mailari eusteko. Gaizki hartutako zenbait erabakik zurrumurruak eragingo dituzte haren jarreraren inguruan, eta ondorioz, pixkanakako gainbeheran murgilduko da.