Beniamino Lomacchio goseak akabatzen dago eta xentimorik gabe geratu da; etxea galdu du gerraren ondorioz eta ikastetxe batean aurkituko du bere behin-behineko estalpea. Eskolak hastean egoitza berri bat bilatu behako du, eta hilerri batera joango da bizitzera. Han, zaindari lanak egingo ditu, baina beldurrak garaituta eskolara itzultzea erabakiko du. Alabaina, handik bota egingo dute. Luxuzko etxebizitza bat lortu ostean, iruzurgile batek aldi berean hainbat maizterri alokatu diela konturatuko da.