Cavaliere Martoni-ren barietate konpainia txikian aberastasun bila dabiltzan hiru koristak beren patua erabaki beharko dute: Vera enpresari zeken batekin ezkonduko da eta gaizki amaituko du; Franca zoriontsua izango da bere senarrarekin, eta Margheritak arrakasta lortuko du.