Erretiratzear dagoen Bottoni brigadierrak hiru hilabeteko epea du Esposito harrapatzeko lanpostuari eutsi nahi badio. Esposito alde egin dion iruzurgilea da. Haren atzetik denbora luzea eman ondoren bi gizonak lagun egingo dira eta beren arazoak oso antzekoak direla konturatuko dira. Elkarren arrazoiak ulertuta, Espositok harrapa dezan utziko dio Bottoniri eta hark ez dio egia esango Espositoren familiari.