Mediku aberats bat modelo batekin gutiziatu da. Horregatik, bere emaztea Luisaren atzetik kezkarik gabeko eta xantaiarekin ohituriko detektibea jarri du. Medikuaren itxaropena dibortzioa eskatzeko aitzakiaren bat aurkitzea da. Hala ere, gauzak okertu egingo zaizkie guztiei.