Paolo jauna, Sardiniako apaiz gaztea da eta bere herrira itzuli da itxita eta erortzear dagoen bertako eliza txikiaren ardura hartzeko. Grinak bultzatuta segituan hasiko da lanean elizatxoa gurtzarako irekitzeko asmoarekin, baina bere lanak alferrikakoa dirudi, Corraine eta Barras sendien arteko antzinako lehia dela-eta.