Alberto bere izebarekin eta haurtzain zaharrarekin bizi da. Bi emakumeek eskainitako arretaren eta sartutako beldurren poderioz gizon lotsatia eta ekimenik gabekoa bilakatu da. Inongo deliturik lepora ez diezaioten, egiten duen guztia libreta batean idazten du, noizbait galdeketarik egiten badiote zer erantzun jakiteko. Baina, adore falta horixe izango da hainbat iskanbilatan sarraraziko duena, berarekin maiteminduta dagoen lankide bat ere tartean dela.