Donatella, liburu koadernatzaile baten alaba da. Egun batean, emakume amerikar aberats baten poltsa aurkitu eta hari itzultzera joango da. Bere izaera dela-eta, neskatoak segituan irabaziko du emakumearen konfiantza. Emakumea New Yorkera itzultzear dago, eta Italian duen etxea hutsik gera ez dadin, bertan bizitzeko proposamena egingo dio Donatellari. Etxean Maurizio ezagutuko du, eta mutila maitemindu egingo da harekin, baina geroago Donatella goranahitzat hartuko du eta hura galtzear egongo da.