Bost eskuluzek bahitetxean lapurreta segurua egiteko ezkutuko informazioa jasoko dute. Kutxa gotorretan lapurretak egin ohi zituen gizon erretiratuak eskolak emango dizkie, baina kutxa gotorrera iritsi beharrean sukaldean azalduko dira. Lapurreta gaizki aterako da, baina, behintzat, tripakada ederra egingo dute. Zilarrezko Maskorra 1958ko Donostia Zinemaldian ex-aequo Alfred Hitchcocken Vertigo filmarekin.