Lehenengo Mundu Gerra piztu da eta frontera ez joateko hainbat saiakera egin dituzten arren, azkenean, Oreste Iacovacci erromatarrak eta Giovanni Busacca milandarrak lehen lerroan amaituko dute, arriskuak saihesten saiatzen. Nolanahi ere, austriarrek harrapatzen dituztenean, duintasunez egingo diote aurre heriotzari.