Gioia Pennicotti-k estra gisa lan egiten du Cinecittà-n. Han, Tortorella ezizena jarri diote. Urte zahar batean afaltzeko gonbidapena egingo diote, hamahiru gonbidatu egon ez daitezen. Zeuden gonbidatuez gain beste bat iristean, Gioia alde batera utziko dute. Bakarrik ez geratzeko, Umberto Pennazzutto, bere laguna eta kategoria txikiko aktorearekin joatea erabakiko du. Aktorearen ezizena Infortunio da, eta azkenean Lello lapurrarentzat lanean amaitu du.