Bi langilek, Renzo eta Luciana, ezin dute ezkonduta daudenik aitortu beren lanei eutsi nahi badiete. Nagusiak azkenean horren berri izango du, eta kaleratu egingo ditu. Azkenik, eta etxea eta lan berriak lortzen dituztenean, laneko txandek banatuko dituzte: bata lanetik ateratzen denean bestea sartu egingo da.