Erdi Aroan, Brancaleone da Norcia, dirurik gabeko zaldunak, feudo bat konkistatzeari ekingo dio gizagaixo talde batekin. Hainbat abenturaren ondoren (izurriteak, desioz beteriko alargun bat, gaizkile batzuen eskutan dagoen dontzeila, pirata sarrazenoen erasoa) ez dute feudoa eskuratuko, eta Lur Santura abiatzea erabakiko dute.