Vincenzo Maccaluso-k Assunta siziliarra limurtu ondoren utzi egin du. Assunta erabat maiteminduta dago eta Ingalaterrara jarraituko dio pistola batekin, mendekua hartzeko. Azkenean, aurkitu egingo du Vincenzo; ospitale batean ari da lanean eta hango mediku batek hura hiltzeko ideia kenduko dio burutik. Nolanahi ere, Assuntak bere erara mendekatzea lortuko du. Emakumezko Aktore Onenaren Donostia Saria Monica Vittirentzat, 1968ko Donostia Zinemaldian.