Brancaleone da Norcia eta bere zarpailtsu taldea Hilobi Santuaren bila abiatuko dira. Borrokan kide guztiak galduko ditu, eta etsita, heriotzari deituko dio; baina heriotza haren bila datorrenean, beldurtu egingo da eta denbora gehiago eskatuko dio. Heriotzak onartu egingo du haren eskaera. Normandiako errege baten semetxoari bizia salbatu ondoren zarpailtsu armada berri batekin abiatuko da haurtxoa Gurutzadetara doan aitari itzultzera. Aktore Onenaren Donostia Saria Vittorio Gassmanentzat, 1971ko Donostia Zinemaldian.