Giuseppe Tritoni eskuindar diputatuak estatu-kolpea antolatu du. Unea iristean, gauzak ez dira aurreikusi bezala aterako. Barne-arazoetako ministroak salbuespen legeak onar daitezen bultzatuko du, itxuraz demokratikoa den prozesu baten bidez, baina hori izango da benetako estatu-kolpea.