Giulio, Milango langile soil bat, bera baino gazteagoa den hegoaldeko neska batekin ezkondu da, Vincenzina. Dena ongi joango da Vincenzinarekin maitemintzen den Giovanni polizia agertzen den arte. Emakumeak ukatu egingo du lehendabizi, baina gero, amore emango die haren nahiei. Giuliok ordura arte modernotzat zuen bere burua, baina guztia jakitean emaztea etxetik botako du eta hark bakarrik hezi beharko du semea. Azkenean, Vincenzinak utzi egingo du Giovanni eta Giuliorekin nolabaiteko akordiora iritsiko da.