Lagun talde bat (Necchi, taberna baten jabea; Perozzi, kazetaria; Melandri, arkitektoa; eta Macetti, porrot egin duen noblea) Florentzian bizi da. Haurrak zirenetik dira lagunak eta denbora-pasa gisa txantxa izugarriak egiten dizkiote aurrean jartzen zaien edonori, ezaguna izan ala ez. Zahartzaroa eta heriotza uxatzea da berrogeita hamar urtetik gorako lau gizonek -Sassaroli medikuarekin bost izango dira- txantxa edo "zingarate" horiekin lortu nahi dutena.