1968ko maiatzeko ikasleen matxinaden ondoren, Michele-k, desengainatuta, Londresera joatea erabakiko du, baina eskutitzen bitartez harremanetan jarraituko du bere ama eta arrebekin. Eskutitzei esker hainbat pertsonaia ezagutuko ditugu, bai senideak, baita lagunak ere. Azken horien artean Mara dago, Michelen seme bat izan duela dioena. Michele hil egingo da poliziarekin izandako gatazka batean Brujasen.