Giovanni Vivaldi, erretiratzear dagoen funtzionario apalaren nahia bere semeak ministerio berean lan egitea da. Hori lortzeko, bere nagusia kide deneko masoien logiako partaide egingo da. Ondorioz, semeak idatzizko azterketa gaindituko du, baina egun horretan bertan lapur batek tiroz hilko du aitaren aurrean. Giovannik semearen hiltzailea nor den jakingo du, eta salatu beharrean, gatibu hartu, torturatu eta hil egingo du.