Guido Massaccesi bankuko langile aberatsa da, ezkonduta dago eta seme-alabak ditu. Haren aita hilzorian dago, eta hura bisitatzera doala berekin norbait eramatea erabakiko du: Ameriketako Estatu Batuetako turista bat. Hala ere, turistari ez dio esango bisitaren arrazoia. Hileta-elizkizunetan egia argitara aterako da iskanbila handiarekin, baina semeak mendekua hartu eta familiaren trapu zikinak ezagutaraziko ditu.