Erroma, Pio VII.aren eta Frantziar Iraultzaren garaian. Onofrio del Grillo noblea Aita Santuaren laguntzaile pertsonala da; denbora pasatzeko txantxa mordoa egiten du eta bere postuari esker onik ateratzen da beti.