Film hau aurreko filma, Amici miei, amaitzen den unean hasten da, Perozziren hileta-elizkizunetan. Gainera, zenbait flashback ere ekarriko dizkigu gogora, esaterako 1966ko Florentziako uholdeena. Denbora igaro da, baina protagonistek gero eta astunagoak diren "zingarate" edo txantxak egiten jarraituko dute.