1944ko uda, Toskana. Zoritxarreko boxeolari talde bat, Dieci ezizena duen boxeolari ohia buru duela, herriz herri joango da borroka ikuskizunak egiten. Dieci eta bere gizonek hainbat probari egin beharko diete aurre ibilbidean. Istorioaren oinarrian Bigarren Mundu Gerratik ateratzen ari den eta baldintza oso txarretan dagoen Italia ikus dezakegu.