Monicellik laguntzaile preziatu eta lagun minari eginiko omenaldi amultsua da dokumental hau, eta honako hauek parte hartzen dute bertan: Suso Cecchi d'Amico, Bruno Moretti, Lina Wertmüller eta Franco Zeffirelli. Gainera, Federico Fellini eta Nino Rota beraren artxibo irudiak ere baditu.