1940ko kanpainan alemaniarrei laguntza eskaintzeko Libiako basamortu galdu batean dagoen Italiako mediku militar taldearen zoritxarrak kontatzen dizkigu. Esperientziarik ez dutenez, kanpamentuan kaosa da nagusi, bertako biztanleei laguntzeko talde humanitario antzeko bat bilakatzen diren arte.