Istorioa Turingo ehungintza fabrika batean gertatzen da, XIX. mendearen amaieran. Sinigaglia irakaslea langile greba baten buru da; lanean baldintza hobeak eskatzea da helburua. Eskirol batzuek greba eten nahiko dute, eta liskarrean langileetako bat hilko da. Poliziaren esku-hartzeak lanuztearen porrota eragingo du, baina langileak jabetu dira beren indarraz eta eskubideez.