Bernard Stork diplomatikoak ekialdeko hizkuntzatan aditua den Franco Bresci irakasle gaztea kontratatuko du itzultzaile lanak egin ditzan. Irakaslea laster maiteminduko da Ellen idazkariaz. Itzulpengintza akats bat dela-eta Franco kaleratu egingo dute, eta bere madarikazioetan deabrua deituko du; hark ospeaz gozaraziko dio tenore eta boxeolari gisa.