Edgar Allan Poeren deliriozko kontakizun baten egokitzapen amateurra da. Protagonistatzat bizi den agurearen begi gaixoarekin obsesionatuta dagoen gizona du. Monicellik bere lehengusua Alberto Mondadorirekin egin zuen 16 mm-tan eta soinurik gabe. Zuzendari artistikoa geroago errealizadorea izango zen Alberto Lattuada izan zen.