Alberto Mondadorirekin eginiko 16 mm-ko beste film labur mutu bat. Oraingoan, urte haietan modan zegoen eleberri baten egokitzapena da, Ferenc Molnár idazle hungariarraren A Pál utcai fiúk (Pal kaleko mutikoak). Eleberriak Budapesteko kaleetako gaztetxoen taldeen arteko liskarrez hitz egiten digu. Veneziako Mostrako Passo Ridotto ataleko lehenengo saria irabazi zuen.