Villa Borgheseko lorategietan eginiko sarekada batean, Caccavallo agenteak Carolina atxilotuko du, prostitutatzat hartuko baitu. Egiaz, Carolina herrixka batetik dator eta etxetik alde egin du haurdun dagoelako. Komisarioak Caccavalloren kargura utziko du gaztea, herrira itzultzen lagun diezaion; baina hura etxean edukiko duen inor aurkitzen ez duenez, berak eman beharko dio estalpea bere etxean.