Maddalena Ciarrapico-k bere lana utzi eta Italiatik alde egingo du Michele Bruni bere senargaiarekin elkartzeko New Yorken. Aireportuan ez diote aduanatik mortadela bat pasatzen utziko lege amerikarrek hestebeteak inportatzea debekatzen baitute. Maddalenak ez du mortadela han utzi nahiko eta egoera gero eta korapilatsuagoa izango da.