Giuseppe Marchi idazleak bere bikotea den emakume alarguna utziko du bera baino askoz ere gazteago batekin ezkontzeko, haurdun utzi baitu. Lanean ez dago pozik, minak izaten ditu eta existitzen ez duten ultzera eta apendizitisa sendatzeko ebakuntza egin diezaioten lortu du. Azkenean, psikiatrak ulertaraziko dio bere jarrera hilda dagoen aitarekin -karabinero-ofizial despota bat- konpondu ez zituen arazoen ondorioa dela.