Monicellik kameraren atzean egin berri duen azken lana film labur bat da. Erromako Monti auzoko eguneroko bizimodua erakusten du, Monicelli auzo horretantxe bizitu baita azken 22 urteetan. Chiara Rapaccini argazkilariarekin batera eginiko dokumental honetan, auzoko alderdi intimoenak eta artisauenak ageri dira. 2008ko Veneziako Mostran aurkeztua, lehiaketatik kanpo.