Espainia, XVII. mendea. Bi arlotek, elkarri beren bizitzak kontatu ostean, ibilbidea batera egitea erabakiko dute. Horrela, haien patuak prostituta batenarekin eta haiek baino behartsuago den noble batenarekin gurutzatuko dira. Gidoia Lazarillo de Tormes Espainiako pikareskaren lan paregabean dago oinarritua.