Chuji, protagonista, ez da agintean dagoen klase militarreko kide eta ahalegin guztiak egingo ditu Oshina geisha salbatzeko. Zuri-beltzeko film mutua da. Edo aldiko jokalari ospetsua benetako iraultzaile gisa irudikatzen du, garai hartako sistema zapaltzaileari aurre egiten baitio abenturari oinarri soziala emanda.