Jirokichi lapurrak Osen geisha ezagutuko du bidaia batean. Osenen anaia Nikichi ere kriminal bat da, eta Okino dohakabeaz aprobetxatu nahi da haren aitaren dirua lortzeko. Jirokichik Okino salbatuko du Nikichiren atzaparretatik eta hura hilko du, hain eskrupulu gutxiko gizona izateagatik.