Errepideko kontrol batean, Itami, polizia hasiberriak, institutuko lagun batekin egingo du topo, Tetsuo Tomioka. Laguna Tokiotik dator; han igaro du eguna golfean jolasten. Beren laguntasunari berriz heltzen dioten heinean, Itami harritu egingo da Tetsuok ez duelako bere bizitza pertsonalaren zenbait alderdiz hitz egin nahi. Gau batez, Miyabe sarjentua, Itamiren zaintzailea, zauritu egingo dute banku lapurreta batean. Lapurrek alde egingo dute gauerdian, baina haietako bat zaurituta dago eta bere aztarnak Miyaberen ezpatan utziko ditu.