Istorioa Yokohaman gertatzen da; portua duten hiri gehienak bezala, krimena eta prostituzioa gauza arrunta dira bertako kaleetan. Filma gangster baten eta Tokiko, haren neskalagunaren, arteko harreman iskanbilatsuan oinarritzen da. Tokikok egunez enpresa bateko mekanografo gisa lan egiten du eta haren lehiakidea betiko neska zintzoa izango da, disko denda batean lan egiten duena eta anaiagatik kezkatuta dagoena, krimenaren bidetik abiatzen ari baita.