Istorioa gerraosteko Japonian dago girotua eta pistola lapurtu dioten detektibe gazte bati buruz hitz egingo digu. Ohorea galdu izanaren sentimenduak ito egiten du eta nekagaitz, pistolaren bila abiatuko da. Hura berreskuratzeko Tokioko leku ilunenetara joango da eskarmentu handia duen kide batek lagunduta.