Auzo xume bateko irrati konpontzaileak bere bizilagunen hiltzailea ikusi du. Zoritxarrez, hiltzaileak ere hura ikusi du eta mehatxatu egingo du, isilik egoten ez bada bera eta emaztea hilko dituela esanez. Bere asmoen froga gisa, eta protagonistak ikusitakoa salatzeko tentazioa izan ez dezan, haren senideetako bat hilko du.