Tokioko bi detektibe, Yuji Shimooka eta Takao Yuki, Kyuichi Ishii-ren hiltzailea izan daitekeenaren aztarnaren atzetik daude. Tokion emaitzarik lortzen ez dutenez, haren maitale ohiaren etxera joango dira. Sadako Yokokawa, Kyushu irlako herri txiki batean bizi da. Hantxe ikusiko dute zer bizitza gogorra eta nekeza daraman Sadakok: haren semeak lotsagabeak dira eta senarra hain da zuhurra Sadakok bizilagunentzat josi behar izaten duela.